Nöjd med frekvensen

Jag diggar frekvensen

Frekvensen på inlägg överträffas endast av den halt av humor på högsta nivå som det föregående innehöll. Det hade inte varit otroligt att skälet till att det har tagit evigheter att få ur mig ett nytt inlägg berodde på att jag inte kan skratta och skriva samtidigt. Det kan jag, jag lovar. MEN, lägg till vissla och det blir svårare. Även utan kaka i munnen.

Vissla med kakan full av mun

Det är inte så lätt som det låter, man blir lätt tveksam till ordningen på ingredienserna. Listan i övrigt känns komplett, lite på samma smygande vis som Husfrunsman är på frammarsch. Att fördubbla sina inlägg i ett svep låter imponerande, och ofta är det just så otroligt som det låter. Detta är i gråzonen, inte imponerande men inte heller något att ta lättvindigt. Imponeras du, då är du inte klok. Tar du det lättvindigt så är det osannolikt att jag får reda på det. En kommentar till det hela som förklarade just det hade ju indikerat att det väckt någon känsla ändå. Det gav mig en ny affärsidé. Pro Bono, helt utan kommersiellt värde.

Autogenererad kritik

Många sajter är riktigt dåliga. Jag tror alla känner att de vill klaga på minst en sajt varje dag, men ger upp efter att ha letat mailadresser i tjugo minuter. Och hur skall man formulera sig? Vad exakt är det man vill klaga på? Så ett enkelt system som skickar alla sajter på internet ett klagobrev om dagen om varje klagomål. Ett snabbt överslag ger att det är 71 olika klagomål som är rimliga, och där slutar min kunskap. Är internet som Universum; oändligt alltså? Att det expanderar är ju detta ett exempel på, och som stolt ägare av den kan jag säga att jag kan bemöta 67 av dessa punkter utan att blinka. Men som service till alla sajtägare, hade inte detta varit bra?

Förtroendeingivande leende

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång